Klip Pilihan

Part Yg Pling Aku Suke Dlm Nur Kasih..hi..hi..

Sekilas Semasa KPIK10

Laman Utama

Beginikah Umat Islam?

Gempur!!!! Gear 5....


Hari bersilih ganti, rasanya baru saja di mula semester tetapi kini semester 6 ini kian berlabuh yang membawa tanda-tanda dekatnya ujian akhir semester Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) yang akan bermula 17 Febuari 2010.

Maka seluruh mahasiswa KUIS bertungkus lumus membuat persiapan dan ada juga yang masih berlenggang2 macam ada cita-cita untuk mengulang semester hadapan ki..ki...

Masa aku kini semakin sempit kerana banyak benda yang aku perlu disiapankan bermula dengan asimen dan mengulangkaji pelajaran.

Aku telah tingkatkan kelajuan ku kepada gear terakhir untuk memecut magi mengejar masa yang kian dekat dengan tarikh peperiksaan akhir semester.

Kepada teman-teman, ayuh sama -sama kita mengejar kecemerlangan sebenar sebagai seorang mahasiswa Islam yang suka mengusai Ilmu-ilmu dan buka n menunjukkan jaguh siapakah yang lantang dan pandai bercakap.

Aku mengharapkan doa dari semua teman-teman, guru-guru @ pensyarah2 dan kenalan dan tidak lupa juga kepada Ma dan ayah (minggu depan aku balik nak mintak restu he..he..). Semoga aku ditetangkan hati dan dapan menjawab soalan ini dengan baik dengan jawapan-jawapan yang jelas serta mendapat keberkataan segala ilmu yang dipelajari.... amin...

Jom Gempur!!! Inilah JIHAD kita.. TakbiRRR!!!

AllahuAkbar....

0 comments: