Klip Pilihan

Part Yg Pling Aku Suke Dlm Nur Kasih..hi..hi..

Sekilas Semasa KPIK10

Laman Utama

Beginikah Umat Islam?

Menjadi Trainner Blog kepada ABJZ Cousultant

Pada 24 Mac 2010, aku dijemput oleh Anda Biijak jauhi Zina (ABJZ) Counsaltant menjadi tarinner untuk membina laman blog dengan menggunakan Blogspot bertempat di Pusat Komuniti Jemaah Islam Malaysia (JIM), Taman Melawati

Aku ke sana dengan Abg Syamil pada jam 1petang dan beliau merupakan "1st encharge" kepada Counsaltant ini. Sampai disana aku makan tengah hari dan solat Zohor. Pada jam 2 petang barulah slot aku bermula.

Bengkel blog ini dibuat di bilik mesyuarat Islah di pejabat yang sama dimana mereka yang sertai adad dikalangan trainner ABJZ Cousultant iaitu Abg syamil, Abg Ariff Farid, Kak Siti, Puan Saleha, Saudara Khairul (Timb Presiden KARISMA), Puan Rosmawati (Ummi Ros) yang juga pengarah raudhatul Sakinah dan juga teman saya dari KUIS Saudara Nasrul Izad yang sedang membuat praktikal disana.

Bengkel dibuat khas untuk Trainner2 ABJZ bagi menyelaraskan jenisnya bagi memudahkan orang ramai mendapat maklumat mengenai ABJZ dengan lebih mudah dan terus.

Biarpun dalam bengkel selama 3jam ini tidak dapat menyempurnakan blog2 mereka dari segi kecantikan kerana laman blog mereka ini akan dibuat seakan-akan websaite bukan seperti laman2 blog biasa.

Ucapan terima kasih kepada pihak ABJZ kerana sudi menjemput saya biarpun dan daripada situ saya boleh kenal dengan mereka yang berpotensi dalam bidang kemsyarakatan ini disamping boleh berkongsi pengalaman dan menambah ilmu.





0 comments: