Klip Pilihan

Part Yg Pling Aku Suke Dlm Nur Kasih..hi..hi..

Sekilas Semasa KPIK10

Laman Utama

Beginikah Umat Islam?

LAWAN TETAP LAWAN !!!!



Perjalan ini sudah aku duga dan aku bersedia menghadapinya kerna ia dalah fitrah kehidupan. Ujian datang dalam pelbagai rupa tidak kira dari segi kenikmatan atau keazaban dan ada juga kadang-kadang ia merupakan balasan atas kesilapanku sepanjang perjalanan ini. Aku sentiasa mensyukurinya kerana ia membawa 1001 hikmah kepada iman ini.

Aku sedar dibahu ini terpukul segunung amanah dan harapan daripada mereka yang memberi kepercayaan kepada diriku dan aku meminta maaf jika ia tidak dapat di langsai kesemuanya yang mungkin bertambung dengan ujian kehidupan.

Akan tetapi aku tidak pernah berundur walaupun seinci kerana LAWAN TETAP LAWAN! adalah pendirianku. Aku tidak menghiraukan suara-suara belakang walau aku tahu ia mungkin kesilapan aku kerana aku bergerak sekadar kemampuan individuku.

Aku mengistiharkan aku masih berdiri teguh dan tiada istilah jatuh dalam perjuanganku kerana aku telah melihat bagaimana mereka-mereka yang pernah "futur" ditengah jalan. Apa yang pasti aku berbuat sedaya upaya aku kerana aku sedang menuju kesuatu masa yang akan memberi sepenuh kekuatanan dan aku akan GEMPUR!!! GEMPUR!!! GEMPUR!!!

Kamu nak melangkah keluar, silakan, anda hendak kebelakang aku tak kisah, MATA engkau ktan serong terhadapku, pedulik peh.. terget aku ialah mereka yang komited kepada perjuangan bukan yang memilih tempat.

Prinsip perjuangan ku adalah rendah diri, aku tidak merasakan hebat dalam kalangan yang hebat. Aku tidak perah mengejar darjat jika ia tidak memerlukan, aku hanyalah seorang yang ingin belajar dan melengkapkan diri. Mungkin diri ku sedikit keras dan panas, tetapi ia tidak menjadi halangan kerana Saidina Omar lebih keras dan garang sehinggakan SYAITAN takun dengannya.

Ingta lah sahabat, perjuangan dalam gerakan Islam memerlukan ke ikhlasan, komited, ilmu dan amal. Jika mereka tidak mahu... tinggalkan aje, jika mereka banyak songeh lantaklah! aku tidak mengira anda siapa, bekas ape pun yang penting adalah komited yang tidak punya banyak alasan!

Dan Ingatlah... aku akan disini untuk selamanya dan tidak akan terdetik dijiwa untuk memaling kan muka. lisan perkataan tidak akan mengubah pendirianku.. percayalah dihadapan ada peluang menanti untuk .....GEMPURRR!!!! salam perjuangan........

0 comments: