Klip Pilihan

Part Yg Pling Aku Suke Dlm Nur Kasih..hi..hi..

Sekilas Semasa KPIK10

Laman Utama

Beginikah Umat Islam?

Bermulanya Ujian Akhir Sem

Alhamdulillah, pada hari ini (1 Sept 2009) aku diizinkan oleh Allah SWT untuk menduduki peperiksaan selepas mengharungi halangan-halang dimana jika aku tidak berusaha maka aku akan disekat untuk memasuki dewan.

Bagi aku ujian ada semester ini adalah yang paling bermakna dan memberi beberapa hikmah. Ia juga perhitungan aku untuk meneruskan pengajian pada semester hadapan

Pada semester ini aku mengambil 5 subjek saja berbanding yang lepas iaitu 8 subjek. dan jadual peperiksaan pun banyak dijarakkan dankekosongan dan ia membolehkan aku mengulangkaji dalamtempoh yang panjang.

Kertas terakhir aku pada 15 sept 2009, dan selepas itu aku akan bercuti raya selamase bulan hingg a 20 Oktober 2009 (sebulan bermula raya). aku dengan izin Allah akan berangkat pulang dengan bas express pada 18 september 2009 jam 8.30malam.....

0 comments: