Klip Pilihan

Part Yg Pling Aku Suke Dlm Nur Kasih..hi..hi..

Sekilas Semasa KPIK10

Laman Utama

Beginikah Umat Islam?



Pada 18 April 2009 yang lepas aku dijemput ke jamuan Alumni Pelajar-pelajar Maahad Darul Anuar Pulau Melaka, Kelantan (MADA). Aku bertrima kasih kepada saudara Wahidi kerana sudi menjemput walaupaun aku menjadi pelajar MADA pada 2006 semasa menduduki pelajaran Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM).


Aku sebelum ini menghabiskan pengajian hingga SPM di Maktab Pengajian Islam, Jalan Long Yunus, Kota Bharu, yang sekarang ini di kenali sebagai Maahad Pengajian Islam (MPI).

Jamuan diadakan di Restoran Kraf Tangan berhampiran dengan Muzium Istana Batu dan dihadiri 20 orang bekas pelajar yang belajar di dalam kelantan dan yang bercuti awal.

1 comments:

cool girl said...

salam perjuangan salam pantai timur buat sahabat2x mada....

terima kasih kpd yg mengkondak alumnai mada akhi wahidi....walaupun x ramai tp tgk mcm meriah..

semoga ukhuwah kita hingga akhir hayat...

ukhuwah fillah.....